Klantenservice

Hoe kan ik Hespresso bereiken?

Hespresso is bereikbaar via e-mail: shop@hesselinkkoffie.nl

 

Voor wie is de Hespresso webshop bedoeld?

Hespresso is de officiële website van Hesselink Koffie voor consumenten voor ‘at home’ bestellingen. Wij bieden u de volgende producten aan in onze webshop:

  • Koffie: verschillende soorten filterkoffie en koffiebonen uit onze eigen branderij
  • Thee van Pure Tea
  • Serviceproducten zoals koekjes, suiker en melk
  • Jura koffiemachines en toebehoren

Zakelijke bestellingen, zowel voor in de horeca als op kantoor, kunnen worden geplaatst via http://www.hesselinkkoffie.nl/bestellen.

 

Vanaf welke hoeveelheid kan ik koffie bestellen?

Er is geen minimum bestelhoeveelheid. In de Hespresso webshop kunt u iedere gewenste hoeveelheid koffie bestellen; groot of klein. Onze koffie is verpakt in verpakkingen van 1 of 3 kilo. Bij bestellingen vanaf 6 kilo is de verzending binnen Nederland gratis.

 

Welke koffie heb ik nodig?

Er zijn veel verschillende zetmethoden voor koffie. Welke koffie u nodig heeft, hangt af van het apparaat dat u hebt. Espressobonen zijn geschikt voor volautomatische koffiemachines waarbij de machine de bonen vermaalt. Filterkoffie is al gemalen en is daarom geschikt voor alle filterapparaten. Ook hebben sommige volautomaten een mogelijkheid om filterkoffie te gebruiken. Als u hier specifieke vragen over uw koffiekeuze of onze verschillende blends , kunt u via de contactpagina contact met ons opnemen.

 

Hoe duurzaam is de koffie van Hesselink Koffie?

Hesselink Koffie staat voor duurzame CO2-neutrale koffie, in elke zin van het woord. Zo werken wij alleen maar samen met partijen die aangesloten zijn bij de vooraanstaande koffiekeurmerken en wekken we in onze branderij zelf groene energie op. Wat we nog meer doen om duurzaamheid te integreren in de gehele koffieketen, kunt u lezen op http://www.hesselinkkoffie.nl/duurzaam.

Onze meest duurzame variant is de Fingerprinted koffie. Het Fingerprinted koffieconcept bestaat uit gecertificeerde Rainforest koffie met het Efico Foundation-logo. Van iedere verkochte kilo Fingerprinted, doneren we € 0,25 aan de Hesselink Koffie Foundation, die met deze bijdragen verschillende duurzaamheidsprojecten steunt.

 

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

In de Hespresso webshop kunt u op de volgende manieren betalen:

  • Creditcard
  • Paypal
  • iDEAL
  • Vooruitbetaling. Als u voor een vooruitbetaling kiest, geven wij u onze bankgegevens in de opdrachtbevestiging en zullen wij de producten leveren zodra het bedrag op onze rekening staat.

 

Is bezorging buiten Nederland mogelijk?

Ja, we bezorgen Hesselink Koffie ook in Duitsland, België en Luxemburg. Hiervoor gelden aangepaste verzendkosten.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen boven € 75 worden GRATIS verzonden binnen Nederland. Voor bestellingen onder € 75 bedragen de verzendkosten € 3,95 binnen Nederland.

De volgende verzendkosten gelden voor bestellingen in het buitenland:

  • Duitsland:             € 8,95 per bestelling
  • België:                   € 6,95 per bestelling
  • Luxemburg:          € 9,95 per bestelling

(inclusief de wettelijke BTW)

Dit tarief berekenen wij voor alle bestellingen die als DPD-pakket (max. 30 kilo, lengte tot 1,10 m) verstuurd kunnen worden.

 

Wanneer en hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Binnen Nederland, België en Duitsland wordt de levering door DPD uitgevoerd. Alle aangeboden artikelen zijn leverbaar binnen de termijn die in de productbeschrijving staat aangegeven. We leven onze producten binnen maximaal drie werkdagen. Bestellingen op werkdagen voor 15.00 uur geplaatst en betaald worden indien mogelijk nog dezelfde dag verzonden.

  • Bestelling na vrijdag 15.00 uur en in het weekend worden op dinsdag verzonden.
  • Verzenddagen op dinsdag en donderdag.
  • Leverantie binnen 3 werkdagen (72 uur)
  • Indien een product niet op voorraad of leverbaar is nemen wij direct contact met u op.
  • Bij bestelling van Jura-apparatuur is de levertijd meestal binnen 5 werkdagen, mits machine op voorraad is bij importeur.

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U kan uw bestelling retourneren binnen 7 dagen na ontvangst. U draagt zelf de kosten en het risico van de retourzending. Binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending zullen wij uw betaling terugstorten, mits de retourproducten in ongeopende en onbeschadigde verpakking zitten.

 

In wat voor verpakking zit de koffie?

Hesselink Koffie gebruikt milieuvriendelijke, aluminiumvrije verpakkingen. Onze verpakkingen worden vervaardigd met kunststoffolie, wat volledig recyclebaar is. Door de hoge calorische waarde komt er bij de verbranding van de verpakking evenveel energie vrij als bij de productie van de verpakking. Op deze manier geeft Hesselink Koffie energie terug aan de aarde. Daarnaast voorzien wij de verpakkingen van een ventiel, om de aroma’s van de koffie zo goed mogelijk te bewaren.

 

Waarom zit er een ventiel in de koffieverpakking?

We willen de smaak van de smaak van de net gebrande koffie zo goed mogelijk bewaren. Daarom moet er na het branden zo min mogelijk zuurstof bij de koffie komen. We verpakken de koffie daarom meteen na het branden om deze aroma’s intact te houden. Na het branden van de koffie komen er altijd nog wat gassen uit de koffie. Door het ventiel in de verpakking kunnen deze gassen naar buiten, zonder dat er zuurstof naar binnen komt.

 

Staat uw vraag hier niet tussen? Stuur ons een e-mail naar shop@hesselinkkoffie.eu en we helpen u graag verder.

Geen producten in uw winkelmand.